ZAWARTOŚĆ KOSZYKA

ilość produktów: 0
wartość: 0.00

o firmie promocje nowości bestsellery polecamy newsletter
temat miesiąca program rabatowy formy płatności regulamin sklepu kącik informacyjny kontakt
25 sierpnia 2016 - imieniny: Belii, Ludwika, Luizy

  Biustonosze

   Ciąża i karmienie

   Na duże biusty

  Figi

  Rajstopy

   Poliamid

   Gładkie

   Kabaretki

   Legginsy

   Microfibra

   Modelujące sylwetkę

   Podkolanówki

   Pończochy

   Skarpetki

   Wzorzyste

   Przeciwżylakowe

  HANNA STYLE

   Stringi

   Majtki

   Bokserki

   Biustonosze

   Top

   Koszulki

   Bluzki

   Body


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SKLEPU INTRNETOWEGO
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym
www.solo.com.pl
  1. Właścicielem sklepu internetowego jest :
    Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SOLO"
    Krzysztof Fabijański
    20-950 Lublin ul. Mełgiewska 74
    NIP 712-005-03-00
    REGON 004161728
    Adres mailowy: solo@solo.com.pl
    Telefon/ Fax (48)81/746 58 33; 746 58 34; 745 06 90; 745 00 85
    znajdujący się pod adresem www.solo.com.pl zwany w dalszej części regulaminu
    Sklepem prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
    Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego
    Regulaminu zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz
    wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta
    do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym
    podmiotom dla celów marketingowych.
    Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
    Dopuszcza się istnienie przerw w realizacji zamówień Konsumentów o czym
    informowani są oddzielnym komunikatem.
    Realizacja zamówień Konsumentów następuje w dni robocze, zwyczajowo w ciągu
    2 dni od momentu potwierdzenia zamówienia przez Konsumenta lub w momencie
    Skompletowania przez Sklep wszystkich zamówionych przez Konsumenta produktów
    i/lub zaksięgowaniu przez Sklep pełnej opłaty za zamówienie.
  3. Konsumentami Sklepu mogą być osoby, które ukończyły 13 lat.(K.C.Art.11-24).
    Jeżeli ten warunek nie jest przestrzegany umowa jest niewiążąca.
  4. Przez złożenie zamówienia przez Konsumenta należy rozumieć dodanie do Koszyka
    produktów z oferty sklepu poprzez wypełnienie Formularza zamówienia zgodnie
    z informacjami podanymi na w/w formularzu. Dopuszcza się złożenie zamówienia
    przez Konsumenta poprzez kontakt ze Sklepem za pomocą e-maila lub przez
    kontakt telefoniczny.
  5. Wkrótce po złożeniu zamówienia Konsument otrzymuje drogą e-mailową informację
    o złożonym zamówieniu (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość
    zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). Powinno ono zostać potwierdzone do
    realizacji przez Sklep.
  6. Sklep prosi Konsumenta o podawanie podczas składania zamówienia oraz podczas
    komunikacją ze Sklepem prawidłowych danych kontaktowych - w szczególności imienia
    i nazwiska, pełnego adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione
    formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego przez Konsumenta zamówienia
    w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia
    oraz jego anulowania w przypadku braku zapłaty za zamówienie.
  8. Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze przesyłki, poprzez
    płatności PayU, przelewem na konto P.W."SOLO" Krzysztof Fabijański.
    Formy płatności opisane są w: Formy płatności i wysyłki
  9. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
    1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu zamówienia
    2. w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty
      na konto P.W."SOLO" Krzysztof Fabijański
    3. w przypadku zamówień płatnych poprzez PayU - w chwili poprawnej autoryzacji
      płatności.
  10. W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie wpłynie należność
    Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania złożonego zamówienia.
  11. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Konsument informowany
    jest przez Sklep o stanie zamówienia. Konsument może wtedy podjąć decyzję o sposobie
    jego realizacji:
    1. częściowa realizacja
    2. wydłużenie czasu oczekiwania
    3. anulowanie całości zamówienia.
  12. Na czas, po jakim zamówione produkty trafiają do Konsumenta składa się czas
    skompletowania towaru oraz czas, jaki jest potrzebny Poczcie Polskiej lub kurierowi GLS
    Na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Konsumenta adres, przy czym
    uwzględniane są tu tylko dni robocze.
  13. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych
    i prawnych.
  14. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu podane są w złotych polskich
    i stanowią wartość brutto (zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT).
    Ceny te nie obejmują zryczałtowanych kosztów wysyłki.
  15. Do każdego zamówienia wystawiana jest dla Konsumenta faktura VAT.
  16. Konsument może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź e-mailem pod
    adresem solo@solo.com.pl do czasu przekazania tegoż zamówienia przez Sklep do
    wysyłki.
  17. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać
    dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu
    skompletowania przez Sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Sklep i
    Konsument postanowią wspólnie inaczej.
  18. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany
    przez Konsumenta adres poprzez dostępne usługi spedytorskie np .Pocztę Polską lub
    firmę kurierską GLS. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z:
    Tabela kosztów wysyłki Zgodnie z brzmieniem ustawy "Kodeks cywilny" w razie
    przesłania rzeczy sprzedanej za pośrednictwem przewożnika Konsument obowiązany
    jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub
    uszkodzenia rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do
    ustalenia odpowiedzialności przewoźnika informując o tym fakcie Sklep. Sposób badania
    jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe ( Dz.U. 1984 Nr 53 poz.272 art.74 i
    następne). Ustawodawca przewidział ,iż przyjęcie przesyłki przez odbiorcę
    (Konsumenta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub
    uszkodzenia przesyłki.
  19. Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w terminie
    14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny składając Sklepowi stosowne
    oświadczenie na piśmie. Termin 14 dni liczy się od dnia, w którym nastąpiło
    dostarczenie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
    przed jego upływem .Wzór formularz odstąpienia od umowy jest do pobrania tutaj.
  20. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą, a Konsument jest
    zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    niezmienionym , chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot
    jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny
    i nie został w żaden sposób zniszczony. Dołączenie do paczki dokumentu sprzedaż
    będzie mile widziane. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie póżniej niż
    w terminie 14 dni kalendarzowych .Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.
  21. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest
    dotknięta wadą (wada-zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie
    ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu www.solo.com.pl, gdy rzecz
    wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym),a w chwili zawarcia umowy Konsument
    o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest
    pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostępnym tutaj, w
    terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje
    prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną bez
    wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty
    wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
  22. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy
    produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W razie jakichkolwiek wątpliwości
    prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny, bądź mailowy pod
    adresem solo@solo.com.pl.
  23. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29
    sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz.1182 z
    późniejszymi zmianami).
    Zgodnie z tą ustawą Konsumenci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich
    poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystania.
  24. Sklep informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za
    pobraniem.
  25. W przypadku zamówienia zapłaconego przelewem na konto bankowe P.W."SOLO"
    lub poprzez PayU , gdy Sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości,
    Sklep informuje Konsumenta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji
    lub z całego zamówienia Sklep zwraca przedpłatę na podane przez Konsumenta konto
    bankowe w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego
    korekty.
  26. Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu
    Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu
    Cywilnego.


  27. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


    Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny.
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł
    w posiadanie rzeczy.
    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient powinien poinformować:
    P.W."SOLO" Krzysztof Fabijański
    20-950 Lublin, ul. Mełgiewska 74
    Tel/fax 81/746 58 33;746 58 34;746 06 90;745 00 85
    e-mail: solo@solo.com.pl
    o swojej decyzji odstąpienia od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
    (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    Klient może skorzystać z wzoru formularz odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
    obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy.
    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby Klient wysłał informację
    dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy.
    Skutki odstąpienia od umowy
    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwraca się Klientowi wszystkie otrzymane od
    niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do Klienta, niezwłocznie, a w każdym
    przypadku nie póżniej niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji
    Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności odbywa się
    na wskazane przez Klienta konto bankowe. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku
    z tym zwrotem.
    Klient powinien odesłać lub przekazać rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie póżniej niż
    14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy.
    Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
    Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie
    wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    WYMIANY , REKLAMACJE


    W przypadku , gdy zamówienie nie będzie spełniać oczekiwań Klienta, ma on możliwość
    wymiany lub zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego
    otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, z metkami,
    "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy).
    Wymiana
    W celu wymiany zakupionego towaru należy zapakowane produkty odesłać na adres:
    P.W."SOLO" Krzysztof Fabijański
    ul. Mełgiewska 74 , 20-950 Lublin
    Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
    Do przesyłki prosimy, o ile jest taka możliwość, dołączyć kopię faktury VAT otrzymanej z
    towarem.
    Prosimy także o dołączenie wypełnionego formularza wymiany. Formularz wymiany.
    Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów Sklep
    poinformuje Klienta o wysokości dopłaty.
    W przypadku wymiany towaru zakupionego przez Konsumenta Sklep wylicza różnicę miedzy
    Jednostkowymi kosztami wysyłki zamówienia, które zostało dokonane pierwotnie, a kosztami
    wysyłki nowo zamówionych towarów. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru
    w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu.
    Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki
    przez Konsumenta nie podlega zwrotowi/wymianie.
    Towar, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, bez metek
    lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony) będzie odesłany na koszt Konsumenta.
    Reklamacje
    Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz .Formularz reklamacji.
    Towar wraz, jeżeli jest taka możliwość, kopią faktury VAT otrzymanej z towarem oraz
    wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:
    P.W."SOLO" Krzysztof Fabijański, ul. Mełgiewska 74 , 20-950 Lublin
    Reklamacja zostanie rozpatrzona prze Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia
    reklamowanego produktu wraz w wymaganymi dokumentami.
    W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może
    się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
    Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem.
    Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest odesłanie czystego produktu
    oraz dołączenie pisemnego zawiadomienia w wadzie na stosownym formularzu w terminie
    do 1 miesiąca od daty jej wykrycia oraz odesłanie produktu.
    W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty wymiany i naprawy rzeczy ponosi Sklep.
    Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest
    dotknięta wadą(wada-zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma
    właściwości, o których było napisane w serwisie Sklepu SOLO, gdy rzecz wydano w stanie
    niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział.
    Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje prawo do:
    - odstąpienia od umowy
    - obniżenia ceny
    - wymiany wadliwej rzeczy na inną bez wad
    - usunięcia wady.
    Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa lub wymaga nadmiernych kosztów,
    Sklep zwróci Konsumentowi równowartość ceny zapłaconej przez niego na towar wraz z
    kosztami dostarczenia towaru.
    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe
    przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U.
    nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ustawy
    z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za
    szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.).
  LOGOWANIE
Adres e-mail:
Hasło:
Rejestracja
  WYSZUKIWARKA
Wpisz szukane wyrażenie
  
  POLECAMY
 Rajstopy modelujące Princess 20 DEN PROMOCJA!! RABAT 10% !! cena uwzględnia rabat promocyjny.
Pokaż więcej
zobacz opis produktu

Rajstopy wyszczuplające i modelujące sylwetkę Firmy Bellafonte

 Biustonosz Joanna 577 Biały
Pokaż więcej
zobacz opis produktu

Dla każdej z nas ! Biustonosz Joanna stworzony został specjalnie dla Pań o dużym biuście. Dzięki wyścielonej bawełną miseczce biustonosz jest wygodny i nie podrażnia delikatnej skóry. Szerokie ramiączka oraz wzmocnione zapięcie zapewniają stabilność. Dostępny w bardzo szerokiej rozmiarówce oraz w trzech kolorach: bieli, czerni oraz beżu.



strona główna  |  regulamin  |  kontakt

Bielizna rajstopy, pończochy, body figi, koszulki, bokserki, slipy, stringi